Iată încă o copilă în mediul online

“Chiar crezi că cineva va fi interesat de ceea ce scrii?” este probabil întrebarea care m-a împiedicat întotdeauna să fac primul pas din a începe să postez, dar hei…iată-mă la 04:13, reușind să îmi îndeplinesc visul.

Numele meu este Sfîriac Cezara-Monica, am 16 ani și sunt pasionată de scris uhm…de când mă știu. Desigur, am multe alte pasiuni, cum ar fi make-up-ul sau muzica, dar scrisul va rămâne mereu în top.

Am o viață foarte basic, o familie super iubitoare, o prietenă cea mai bună care mă face mereu să râd și un câine. Cum ziceam, foarte basic. Mă consider o persoană deschisă și în același timp ciudată. De cele mai multe ori mă surprind scriind în neștire lucruri deep, gen iubire, viață și alte lucruri de tipul acesta.

Și acum vine întrebarea “De unde ar ști o copilă de 16 ani cu ce se mănâncă viața?”. Ei bine, deși am o vârstă fragedă, viața mi-a pus în cale multe obstacole care la început păreau CATASTROFALE, dar acum, privind în urmă, realizez că m-au ajutat să ajung ceea ce sunt eu azi, acest amalgam de trăiri și emoții pe care aparent ai decis să îl citești (și pentru asta îți mulțumesc, promit că va merita).

Aș putea spune că sunt îndrăgostită de sport și că stilul de viață pe care îl am este demn de dat ca exemplu unei persoane obeze care ajunge pentru prima oară la nutriționist, dar God, aș minți de ar îngheța apele. Adevărul este că îmi petrec mai tot timpul  uitându-mă la seriale (am sa păstrez o lista cu serialele must-have în lista de vizionate recent de pe Netflix pentru o postare următoare) sau ieșind la plimbări scurte, atunci când mă cert cu cineva pentru că altfel nu am nici măcar o șansă să mă calmez.

Îmi doresc ca acest blog să poată fi citit și simțit de oricine, indiferent de situație. Mă voi asigura că postările mele vor fi foarte versatile pentru ca tu, dragă cititorule, să te simți confortabil de fiecare dată când îl accesezi, indiferent dacă te simți cu inima frântă și plângi după acea persoana sau dacă pur și simplu te simți bine și vrei să citești ceva care să te facă să te simți și mai bine.

Îți mulțumesc că ai decis să îmi acorzi o șansă. Nu te voi uita!

10 thoughts on “Iată încă o copilă în mediul online

Add yours

Leave a comment

Blog at WordPress.com.

Up ↑